Samsung CP1395EST

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung CP1395EST op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

kees 18-12-2016

samsung CP 1395

Geschreven voor: Samsung CP1395EST

oven werkt slecht, doordat de lucht niet rondstroomt.
magnetron slecht, popcorn uit de oven verbrand in het midden.
voorheen een whirlpool gehad die vergeleken hiermee perfect werkte.
nu na 2 of 3 jaar ben ik hem zat en ga weer een whirlpool bestellen.

Pluspunten

• wij weten ze niet

Minpunten

• oven
  • magnetron
  • supermarkt pizza duurt min 13 min in de oven

Loeskeurig 04-06-2015
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Ovenfunctie is zeer matig.
Bij gebruik van bakplaat wordt de achterkant veel heter en moet je de bakplaat halverwege omdraaien als je niet wil dat het achterste verbrandt.
Als je een mooie hoge taart van biscuitdeeg bakt brandt de bovenkant aan door de hitte vanaf boven (ook al staat de taart helemaal laag).
Na ruim 4 jaar gaf de gewichtsensor foutcode E 32. Vaak voorkomende stoornis. Tijd voor een andere combi.

JHK1948 12-02-2015
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Ziet er prachtig uit, goed leesbaar display (met taalinstelling).
De bakplaat is ideaal, broodbakken gaat perfect, ook het afbakken van pistolets enz. gaat prima, rondom bruin en knapperig.
Koken met de magnetronfunctie gaat ook prima.
De overige functies moet ik nog uitproberen.

MV80 10-02-2015
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Mooi design, vele mogelijkheden en toch zeer gebruiksvriendelijk!
Pizza, stoom en magnetron functie al geprobeerd, de rest volgt nog. Ruime magnetron dus ook grote schalen passen erin.

nijntjeteigetje 05-02-2015
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Erg veel attributen die allemaal opgeborgen moeten worden. Je moet nadenken bij wat je wil gebruiken magnetron combi of oven

Hilde1966 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Ruime combimagnetron en ziet er ook nog mooi uit!!
Makkelijk in gebruik, eigenlijk geen gebruiksaanwijzing bij nodig!

Jeffrey van den brink 28-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Deze combimagnetron biedt vele opties en standaard programma's die het gebruik ervan makkelijk maakt.

Makkelijk te bedienen eenvoudig in gebruik en goed schoon te maken. Warmt snel en maakt niet overbodig veel lawaai. Kwam vormgeving is hij wel wat lomp in formaat maar dan moet je maar een kleinere uitkiezen. De inhoudt maakt het allemaal goed.

je krijgt hem compleet met alle accessoires om alle functies te kunnen gebruiken.

Desperado1987 28-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Ik had het liefst met stoomreiniger, maar die was niet meer leverbaar. Dus heb ik deze maar besteld. Deze heeft ook geen crisp pizza. Vandaar de wat lagere mogelijkheden.

Zelfs mijn oma kan het nog gebruiken, zeer makkelijk in gebruik. Mooi ontwerp en vooralsnog lijkt het erg duurzaam.

peter.s.h 08-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

De Samsung Combioven werkt boven verwachting. Uiterst gebruiksvriendelijk, bakken,ontdooien en opwarmen gaan uitstekend. De ingebouwde weegfunctie werkt prettig bij het ontdooien van bijvoorbeeld zalmmoten. De talloze mogelijkheden maken wel dat je even goed moet nadenken over welke wijze van bereiden je wilt gaan gebruiken.

peter53delft 02-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

mooi apparaat goede beoordeling bij verschillende sites
veel mogelijk met vol automatische programma's

ronny1966 02-01-2015
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

prima magnetron. oven zeer goed.
bediening is simpel en gemakkelijk.
geruisloos en de buitenkant wordt niet al te heet

okikidoki 17-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Mooie compacte combi magnetron.
Van alle gemakken voorzien met diverse accessoires.
Alleen de handleiding is niet zo duidelijk.

Tot nu toe nog niet kunnen vinden hoe de klok ingesteld kan worden.

CDMS 16-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Prachtige combi magnetron, compact maar toch verrassend ruim. handige programma's, veel mogelijkheden en nog lang niet alles uitgeprobeerd.minpunten: geluidssignaal als programma gereed is (erg irritant deuntje) en het ontbreken van een tijdklok als de oven in standby staat.

een bakker 11-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

afgelopen vrijdag deze combi magnetron aan geschaft.
vandaag geleverd, ziet er erg degelijk uit, vele mogelijkheden aanwezig op deze combi magnetron met zelfs een stoom functie!!
hier gaan we zeker veel plezier aan beleven.

phj 06-12-2014
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Deze combi oven is de perfecte aankoop en in dit prijssegment echt een aanrader.

Je stelt op het display in wat je wilt maken en de oven doet de rest!

Duurzaamheid krijgt een 9 omdat ik dit nog niet kan beoordelen maar voor de rest een dikke 10!

Als je op zoek bent naar een combi oven hoef je niet verder te zoeken.

tonynot 25-11-2014
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Geweldig mooi en veelzijdig apparaat. Laat niks te wensen over tot dusver. De duurzaamheid is nog even afwachten.

PeterBruijns 18-11-2014
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Instellingen zijn makkelijk aan te passen, de stoomkoker werkt goed en eenvoudig te gebruiken. Daarnaast werkt de hete lucht op een prettige manier dan bij de Whirlpool.

Als je de bakplaat bij de Whirlpool wilde gebruiken dan had je vaak dat het voorste gedeelte van de bakplaat niet voldoende hete lucht had. Zelfs de roosters werkte niet voldoende naar behoren. Bij de Samsung werkt de heteluchtoven gewoon goed.

In de paar dagen hebben we al met meer plezier gebruik gemaakt dan van de Whirlpool Combimagnetron. Een aanrader voor iedereen.

maborus 03-11-2014
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Makkelijk in gebruik heeft veel functies zoals stomen en crisp (wat ik erg handig vindt, mijn vorige magnetron had dit ook, en ik maak er erg veel gebruik van), snel een lekker korstje ergens op, pizza, spareribs, enz.
Hij is zelf reinigend (altijd handig).
Mooie vormgeving

Gungho 03-11-2014
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Een bijzonder strak vormgegeven Magnetron in RVS, duidelijke en overzichtelijke knoppen en bediening, Alles lijkt te lukken, over duurzaamheid valt op dit moment echter niets zinnigs te zeggen

Gungho 02-12-2014

Vrijwel direct foutmelding E83 staat overigens niet handleiding! Gemeld bij Samsung, die wel oplossingsgericht en meewerkend was. In tegenstelling tot leverancier MEDIAMARKT ben inmiddels meer dan 6 uur bezig geweest met het callcentrum zonder dat ook maar iemand daar met een oplossing is gekomen. Al met al een Bijzonder slechte service van MEDIAMARKT ben nog nooit zo slecht "geholpen" door ee n bedrijf en super onbeschoft en leugenachtig bejegend. Mediamarkt weigert in tegenstelling Samsung zich aan zijn eigen webvoorwaarden te houden. Zit nu bijna maaand zonder oven of magnetron en ook nog zonder geld retour ondanks dat zowel MEDIAMARKT en SAMSUNG regelingen beweren te hebben die de klant garanderen dat ie zijn geld terug krijgt.

Wees gewaarschuwd met MEDIAMARKT!!!!!!!!!! daar doe ik dus NOOIT Meer een zaak mee.!

janvelthuis 19-06-2014
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Gekocht om zijn strakke vormgeving en vele mogelijkheden. Er is niets te veel beloofd. De gebruiksaanwijzing is makkelijk leesbaar en duidelijk. Een cadeautje voor deze kookgek.

Marcel1502 19-01-2014
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

De magnetron werd geleverd en na installatie zag ik dat de oven deur scheef was. Ben terug gegaan naar de winkel en daar hebben ze magnetron zonder problemen omgeruild. Veel mogelijkheden. Handig in gebruik. Duurzaamheid kan ik nu nog geen goed oordeel over geven.

Suus68 06-01-2014
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Super combimagnetron. Echt een aanrader. Heb deze nu een paar weken in mijn bezit. Zowel magnetron als ovenfunctie werken perfect. En simpel bedienbaar. Fijn!

ZENO2000 28-12-2013
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Werd me aangeraden en eenmaal verkend direct verkocht en daarna gekocht.Eerst wat koude dranken warm gemaakt, ging goed. Vervolgens grote dikke pizza met sensor-koken bereid, ik heb nog nooit zo'n heerlijke pizza gegeten. Ook andere dingen zoals diepvries-frites zijn heerlijk krokant met de sensor-krokant-bereiden functie heerlijk krokant te bereiden! Vooral de vele mogelijkheden en het bediennings- en bereidingsgemak is verbluffend: er zijn 8 verschillende standen, vele automatische standen en je kunt ook zelf koken met eigen instellingen, eigenlijk wat je maar wilt. Heb alleen de sensorstoomstand nog niet gebruikt wat ook nog een mogelijkheid is. Ben tot nu toe zeer tevreden en ga denk ik nog veel ontdekken met koken met dit apparaat.

Jan de Vos12 16-12-2013
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Grote van buiten, veel ruimte aan de binnenkant.Veel opties. Aangezien ik de oven pas een paar dagen in mijn bezit heb, heb ik nog niet alle opties kunnen testen.

Adriaan681 08-12-2013
Geschreven voor: Samsung CP1395EST

Een alleskunner met eenvoudige bediening. De 25 voorgeprogrammeerde programma's zijn handig voor als je een keer niet wil nadenken. Klep is makkelijk, daardoor kan er een grote bakplaat in.
Inmiddels hetelucht, magnetron en grill gebruikt inclusief combinaties ervan. De kip was heerlijk mals en koekjes goed gelukt. Stoomfunctie met stoomschaal en de crispplaat moeten we nog proberen. Maar na twee dagen zijn we enthousiast.